خبر مهم | گوشت ارزان می‌شود؟!

با توجه به افزایش زایش‌ها در فصل بهار و عرضه گوشت وارداتی در بازار، میزان گوشت موردنیاز جامعه فراهم شده است. از طرف دیگر با درنظر گرفتن کاهش مصرف گوشت در جامعه عرضه کنندگان مجبور به کاهش قیمت آن خواهند شد.
خبر مهم | گوشت ارزان می‌شود؟!
کد خبر : ۶۵۶۵۵

 قیمت گوشت قرمز در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. امروز دام زنده به قیمت ۳۴۹ هزار تومان به ازای هرکیلوگرم به فروش می‌رسد. داده‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که ران ممتاز گوسفندی ۸۳۰ هزار تومان و ران بدون استخوان گوسفندی ۷۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گوشت نیم‌شقه گوسفندی پنج کیلوگرمی، ۷۳۵ هزار تومان، گوشت خورشتی گوسفند بدون استخوان و بدون چربی، ۵۸۶ هزار تومان و ماهیچه گوسفندی یک کیلوگرمی، ۶۷۰ هزارتومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

سردست گوسفندی ممتاز با قیمت ۸۴۰ هزار تومان و بسته شقه گوسفندی ۱۰ کیلوگرمی هم با قیمت ۷۳۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
قلوه‌گاه گوسفندی سنگسر و شهمیرزاد به قیمت ۱۹۹ هزار تومان، ران گوسفندی به قیمت ۷۴۰ هزار تومان و گوشت شقه گوسفندی هم با قیمت ۶۱۵ هزارتومان در بازار عرضه می‌شود.

راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد، ۵۸۶ هزار تومان و راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد، ۳۵۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده و همینطور قیمت گردن گوسفندی در بازار ۵۵۰ هزار تومان است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر